2009年6月19日

金錢掛帥

話說中文大學出左個offer俾我 26號要交留位費 而嶺南大學預計26號前都未會出offer 但我又想讀嶺南多d 世事難料 嶺南都有一成機會唔收我 咁我交唔交左留位費先好? deposit要交一萬蚊 而且冇得退 如果嶺南遲d會出offer既就等於將白花花既一萬蚊貼左俾人 之後又係要交另一個deposit 真係所謂既金錢同自由度成正比
已知可能性有四個 其中兩個零風險 效益一高一低 而我既風險承受能力係零 問題係冇錢買保險 另外兩個有風險 一邊天堂一邊地獄 賭徒會好樂意玩呢個九成會贏既遊戲 只可惜我冇賭徒既豪情同瀟洒
總不能兩全其美, 只有左右為難, 奈何三心兩意. 愚人飲水冷暖自知..

沒有留言: